Tuesday 29 June 2010

Yo v`am zis ! Part 1

•°• Lil Thug •°•:
•°• Lil Thug •°•: •°• Lil Thug •°•: bai la ce ma tzi in lista daca nu raspunzi?  sau imi apari mie online din cauza extraterestrilor ca bruiaza frecventza yahoo`ului ?
•°• Lil Thug •°•: ba deci e ciudat
•°• Lil Thug •°•: fuckin aliens
•°• Lil Thug •°•: they messin with my yahoo
•°• Lil Thug •°•: )
lix.ruffian: =
lix.ruffian:
lix.ruffian: u vorbeai cu tine ?
•°• Lil Thug •°•: nu lol
•°• Lil Thug •°•: i`am zis la unu
•°• Lil Thug •°•:
lix.ruffian: aaa
lix.ruffian:
•°• Lil Thug •°•: tot apare online
•°• Lil Thug •°•: da raspunde..pla )
lix.ruffian:
•°• Lil Thug •°•: deci ori umbla alien`ii
•°• Lil Thug •°•: ori ii el bulangiu
•°• Lil Thug •°•:
•°• Lil Thug •°•: nu exclud nici partea II
•°• Lil Thug •°•:
lix.ruffian: poate ii palc baietii , n'ai vazut ca si u ai primit propuneri , alienii or bruiat doar creierii si oamenii delireaza rau
lix.ruffian:
•°• Lil Thug •°•: )))
•°• Lil Thug •°•: bai wtf
•°• Lil Thug •°•: ma mut pe venus
•°• Lil Thug •°•:
•°• Lil Thug •°•: fuck these earth suckers
•°• Lil Thug •°•:
lix.ruffian:
•°• Lil Thug •°•: ma duc in plm sa imi fac piramida sa ma tzina minte lumea
•°• Lil Thug •°•: revin
•°• Lil Thug •°•: ))))))
lix.ruffian: I'll be back
•°• Lil Thug •°•: vezi sa le zici sa nu incerce s`o inteleaga...ca nu e dispozitiv de comunicat cu mine
•°• Lil Thug •°•: im gone for good )
lix.ruffian:
•°• Lil Thug •°•: ca fraierii o sa spuna ca e aliniata cu mortii lor de stele si planete )
lix.ruffian:
lix.ruffian: crek vin si yo ca mio iesit messu degeaba
•°• Lil Thug •°•: bai yo ti`am zis...crezi ca vb ampulea?
•°• Lil Thug •°•: )
lix.ruffian:
•°• Lil Thug •°•: hai trecem prin jamaica sa ne salutam fratii... si aloha ...ne teleportam
•°• Lil Thug •°•: ai tardis`u la tine? )))
•°• Lil Thug •°•: sau l`ai lasat pe cealalta planeta?)
lix.ruffian: ))
lix.ruffian: e p'acilea  am facut din el telecomanda de combina , da il rezolv imd
lix.ruffian:
lix.ruffian is sending you 1 file:
1.bmp (226 KB)

Save As... (Alt+Shift+A)   Decline (Alt+Shift+D)

lix.ruffian:
•°• Lil Thug •°•: ahahha )))
•°• Lil Thug •°•: yo il am breloc in plm...langa stonehenge si british museum
•°• Lil Thug •°•: le luam cu noi?)
lix.ruffian: )
lix.ruffian: dupaia ii dam in judecata ca ne plagiaza planeta
lix.ruffian:
•°• Lil Thug •°•: fuck`em..o sa fie prajiti pana atunci ))
lix.ruffian: le luam cand face plinu la restaurant la muzeu
lix.ruffian: ]
lix.ruffian: ca drumu e lung
•°• Lil Thug •°•: cu ce plm sa fac plinu acol? cu statui cu tutankhamon?)
•°• Lil Thug •°•: cu orange juice?
lix.ruffian: nu ma , cantina sa fie plina
lix.ruffian:
lix.ruffian: cu mancare cu ce  doar nu ma transform in caine si am joc cu fiecare mumie
•°• Lil Thug •°•: ))
•°• Lil Thug •°•: scarbos...sa manci mumii
•°• Lil Thug •°•:
lix.ruffian: poi dak il rapim gol , aja o sa faci si u , nu numa yo
=)) lol ... asa se intampla daca nu purtati folie de aluminiu pe cap ... yo v`am zis !!!

nah ca nu ne`am luat doza de pastile azi =))
•°• Lil Thug •°•: ba deci
•°• Lil Thug •°•: bag pla`n ele mumii ... nu practic...
•°• Lil Thug •°•: )
•°• Lil Thug •°•: mi s`o luat BET`u ...gata )
lix.ruffian: se vede mai bine p[e venus ?
lix.ruffian:
lix.ruffian: sa vorbesc si yo cu astia de la UPC sa traga cablu
•°• Lil Thug •°•: )))))))))))))))))))))
•°• Lil Thug •°•: ma inec in plm cu popcorn
•°• Lil Thug •°•: ))))
lix.ruffian: o sa mori , o sa ajungi mumie , ca mde , ai piramida si dupaia te manac si pe tine
•°• Lil Thug •°•: ba da fomist mai esti tu ))
lix.ruffian: poi la drum lung mananc mult , plus ca is suparat , ma mai supar si ca n'am vazut vreo constelatie anume si e belita rau
•°• Lil Thug •°•: lasa ma ... na o acadea de la mine ca s`asa am prea multe
•°• Lil Thug •°•: un snikers...un bounty
•°• Lil Thug •°•: un mars
lix.ruffian:
•°• Lil Thug •°•: si valea
•°• Lil Thug •°•: ca ma bag la BET
•°• Lil Thug •°•: ))

  oke dudes ... BET awards time :X